top of page

ONZE ANTWOORDSERVICE

Uw eigen 'telefoniste op afstand' neemt orders aan, verstrekt informatie, plant uw afspraken in of verbindt het gesprek met u door. En natuurlijk maakt ze voor u een terugbelafspraak. Het gespreksverslag ontvangt u onmiddellijk per e-mail. Alles met heldere, no-nonsense tarieven, zonder kleine lettertjes. Gelijk een kostenindicatie ontvangen? Klik dan hier. 

Antwoordservice van Telecount

  • Altijd een vriendelijke en ervaren telefoniste die met u meedenkt en verder gaat dan het aannemen van uw gesprekken

  • Zeer ervaren telefonistes waarvan de meesten al meer dan 10 jaar werkzaam zijn bij Telecount

  • Een uniek systeem dat ervoor zorgt dat uw telefoniste op afstand direct inzage heeft in uw agenda en de specifieke instructies voor die dag.

  • Al vanaf €29,50 per maand

  • Afrekening per gesprek

Antwoordservice - Danielle

"Ik help u met het succesvol activeren van onze antwoordservice. Zijn er speciale wensen of vragen, dan sta ik voor u klaar!"

Danielle Philipsen

Accountmanager

Telefoniste op afstand

Wij herkennen uw relaties

We herkennen uw klanten die vaker bellen automatisch.

Telefoonservice Nederland

24h voicemailbox met doorverbindopties

Uw klanten kunnen u dus ook buiten kantoortijden bereiken.

Agendabeheer telefoonservice

Variabele instructies

Wij passen ons aan aan uw wensen en agenda.

Advocaat antwoordservice

Heldere voorwaarden

Geen contracttermijnen en geen kleine lettertjes.

Agenda beheer antwoordservice

Spoed doorverbinden

Ervaren telefonistes verbinden spoedgesprekken direct door.

Telecount%2520-%2520antwoordservice%2520

Maatwerk

Van het openen van uw slagboom tot aan regelen van extra telefoonnummers. Vraag het ons! 

BEGRIPPEN

checkmark-telecount.png

Antwoordservice staat ook bekend onder andere begrippen die onze dienstverlening overlappen of omvatten, zoals telefoonservice. Simpelweg bieden wij een telefoniste op afstand, of verzorgen wij telefoonbeantwoording

In vaktaal worden we ook wel eens een "inbound callcenter" genoemd. Dat betekent dat we primair inkomende telefonie afhandelen. Onze telefonistes bellen dus niet naar buiten toe, zoals een "outbound callcenter" dat doet voor bijvoorbeeld reclame of onderzoeksdoeleinden. Bij Telecount zijn we er specifiek voor binnenkomende telefonie, gefocussed op klantvriendelijkheid en service.

checkmark-telecount.png
checkmark-telecount.png
checkmark-telecount.png

WANNEER TELECOUNT?

Wij zijn er voor uw binnenkomende telefonie tussen 8:00-18:00 van maandag tot en met vrijdag. Ons personeel, de werkwijze en onze processen zijn 100% ingericht op binnenkomende telefonie van bedrijven en organisaties waar klantcontact belangrijk is. Lees wat we specifiek voor u kunnen betekenen als:

TEVREDEN KLANTEN

Wij werken samen met het onafhankelijke platform the Feedback Company. We vragen onze klanten periodiek ervaringen met onze antwoordservice te delen. Meer dan 230 klanten hebben dit al gedaan, waarbij we een 9+ scoren en 99% ons aanbeveelt.

Lees de reviews op Feedback Company

VRIJBLIJVEND OP PROEF

De beste manier om met ons kennis te maken is een gratis proefperiode van 3 weken en/of 75 gesprekken. Deze is geheel vrijblijvend. We zijn er trots op dat 95% van de bedrijven die een proefperiode starten, klant blijven.

  • Geheel vrijblijvend, geen kleine lettertjes.

  • Volledige dienstverlening, u levert instructies aan na aanvraag.

  • Na de proef ontvangt u een aanbod op maat, al vanaf € 29,50 per maand!

  • U bepaalt de gewenste startdatum zelf.

Kostenindicatie ontvangen?

We sturen graag de tarieven toe en een indicatie van de kosten op basis van ingeschat gebruik van onze antwoordservices.

Antwoordservice accountmanager Telecount

"Ik help u met het succesvol activeren van onze antwoordservice. Zijn er speciale wensen of vragen, sta ik voor u klaar!"

José Peper

Accountmanager

Contactformulier

Antwoordservice telefoniste op afstand

ALTIJD
BEREIKBAAR

ANTWOORDSERVICE VAN TELECOUNT

DE ERVAREN TELEFOONSERVICE DIE U ONTZORGT

bottom of page