Partners
De Online Werkplek van Easy Office Online.
Werken zoals u dat op kantoor gewend bent, thuis, onderweg of op kantoor.
Telecount en Easy Office Online zijn een interessante samenwerking aangegaan. Telecount staat zoals u weet voor flexibiliteit en bereikbaarheid. Dit staat ook bij Easy Office Online hoog in het vaandel. Easy Office Online levert en ondersteunt effectieve oplossingen voor een flexibelere, goedkopere en beter beheersbare ICT- en telefonie oplossing. Overal en altijd toegang tot mail, agenda, documenten (mogelijkheid tot delen van documenten), telefonie. Zodat u zich helemaal kunt richten op uw core business.
Het is niet moeilijk om te begrijpen waarom IT-diensten via het web zo aantrekkelijk zijn. U koopt ze als u ze nodig heeft en betaalt voor het gebruik. Ze zijn direct beschikbaar en vereisen geen grote investering in tijd of geld. Het Nieuwe Werken is een andere manier van werken en samenwerken, ondersteund door de laatste technologie: Cloud Computing. In het Nieuwe Werken gaan mensen en organisaties flexibeler om met arbeidstijd en werkomgeving.
Wilt u meer weten, ga dan naar www.easyofficeonline.nl of neem contact op met Eddie Metz van Easy Office Online (eddie@easyofficeonline.nl of 06-57931552).
Ad-Voice traint de stemmen van onze telefonistes
Debby Mureau van Ad-Voice stemtraining en advies heeft zich als logopediste gespecialiseerd in stemtrainingen. Naast de stemtrainingen zult u haar wellicht onbewust vaak hebben gehoord in radiocommercials waarvoor ze haar stem beschikbaar stelt.
Een uitstekende partner dus voor Telecount antwoordservice, waar de telefonistes hun stem gebruiken om uw visitekaartje te zijn. Ad-Voice zorgt ervoor dat de glimlach op hun mond hoorbaar blijft als ze uw bedrijf telefonisch representeren!
Vitence Mobiliteit
De partner van Telecount als het gaat om monitoring van onafhankelijke klachtenlijnen voor diverse Regiotaxi's en openbaar vervoer lichamen. In samenwerking met Vitence Mobiliteit kan een compleet pakket worden aangeboden aan overheden waarbij het volledige traject van onafhankelijke klachtaanname, logistieke verwerking van klachten en de monitoring in een pakket is samengevat.