top of page
Telefoonservice telefoondienst

Ontvang direct een aanbod op maat:

TELEFOONSERVICE VAN TELECOUNT

DE 6 ZEKERHEDEN

IN-UITSCHAKELEN NAAR WENS

Waarom het inclusive pakket? 

 

Ervaren telefonistes die u ontzorgen. Midden- en kleinbedrijven, advocaten en juristen, paramedici, starters en assurantie tussenpersonen en makelaarskantoren maken gebruik van onze telefoonservice.

 

Hoe werkt onze antwoordservice? Enkele voorbeelden:
  • Altijd een vriendelijke en ervaren telefoniste die met u meedenkt en verder gaat dan alleen het aannemen van uw gesprekken.

  • Herkenning van uw klanten door ons unieke antwoordservicesysteem.

  • Op afstand direct inzage in uw agenda en de specifieke instructies voor die dag.

  • U kunt op elk gewenst moment uw telefoon doorschakelen naar Telecount

  • U ontvangt na elk gesprek direct een gedetailleerd verslag per mail.

  • Telecount biedt per week 50 uur bereikbaarheid met haar telefoonservice op werkdagen van 8:00 uur 's ochtends tot 18:00 uur 's avonds.

checkmark-telecount.png

AGENDA AFSPRAKEN

checkmark-telecount.png

GESPREKSVERSLAG DIRECT PER MAIL

checkmark-telecount.png

50 UUR PER WEEK BEREIKBAAR

checkmark-telecount.png

HERKENNING VASTE RELATIES

checkmark-telecount.png

VAST AANSPREEKPUNT

checkmark-telecount.png

Met bijna 30 jaar ervaring de meest ervaren antwoordservice van Nederland!

ZONDER CONCESSIES

Hoe komt het dat klanten ons een +9 geven?

In onze dienstverlening gaan we voor maximale tevredenheid en duidelijkheid voor u en uw klanten. Dit zie je terug in reviews op het onafhankelijke platform  van the Feedback Company

Niet alleen antwoorden, maar een gesprek voeren!

Onze telefonistes zijn stuk voor stuk ervaren en nemen niet alleen de telefoon aan, maar voeren ook een écht gesprek.

 

We vragen uit en vragen door. Klanten voelen zich geholpen. En u ontvangt gespreksverslagen waar u echt wat mee kan. 

 

Dat maakt Telecount anders dan andere telefoonservices. Benieuwd? Bekijk eens hoe we dit invullen voor uw branche:  

bottom of page